tisdag 9 september 2014

a girl's got many faces

 





Ganska sjukt hur mycket jag förändrats utseendemässigt på en kort tid... De första bilderna är tagna i augusti och den sista i februari (såg ju typ exakt likadan ut i över 1 år). Nu är håret mörkare, mycket kortare och så har jag börjat använda glasögon (och så har brännan bleknat bort förstås...). Inte säker på om utvecklingen går åt rätt håll, haha. På ett sätt tycker jag att jag ser oskyldigare, snällare och barnsligare ut, men på ett annat sätt tycker jag att jag ser mognare och ansvarsfullare ut. Spelar inte så stor roll egentligen, har ju inte förändrats speciellt mycket personlighetsmässigt haha. På ett sätt passar mitt nya utseende min personlighet bättre... snällare och lite nördigare ;) Trivs bra i båda looksen faktiskt, risken är stor att håret går mot det blondare hållet i alla fall när vintern är över... Men vem vet, kanske jag får ett ryck i USA och bestämmer mig för att klippa håret kort och färga det rött. Eller svart, jag har alltid undrat hur jag skulle se ut i svart hår. Haha, skämta bara... (mamma du behöver inte oroa dig).




Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Love your new style! :)

Jennie sa...

Tack så jättemycket snälla du!