fredag 29 augusti 2014

VASA

Här kommer bilder från vår trevliga Vasa-tripp! Vi tog bussen dit och började med att hälsa på i Iipis fina lilla lya.





Sen träffade vi Erika, åt någonting och fikade.


Sen shoppade vi lite :) Skulle ta outfitbilder men det blev aldrig av. 
Hade i alla fall på mig min nya Cheap Monday-klänning.



Vi mötte upp Daniela i stan och efter en stund for vi till hotellrummet, fixade oss och satt och pratade med henne en bra stund. Följde med Daniela en bit mot hennes lägenhet och sen for jag och Maria och satte oss vid vattnet och pratade. Mysigt! Vi valde nog typ sämsta kvällen att gå ut i Vasa eftersom de flesta varit ute tisdag och onsdag. Knappt något folk i stan. Men jag fyllde ju ändå år så inte kunde vi ju sitta inne på hotellrummet :D

Hade på mig den här klänningen som jag köpt tidigare under dagen. Gillar den mycket!


Sen kom milipojkarna, haha... tror inte riktigt att jag nailade min asento. Det var halvtomt på baren vi var på men jag tycker att det var en helt kul kväll faktiskt! Med bra sällskap blir det ju inte tråkigt liksom.


Idag på dagen sov vi länge och sen for vi och satte oss vid vattnet. Det var riktigt varmt och fint! 
(haha, de där "mössorna" ska inte se ut sådär... :D)






Typ fulaste bilden i världshistorien på mig men oj vad jag gillar dessa människor! Kommer sakna er.

Inga kommentarer: