torsdag 28 augusti 2014

TODAY'S

Dagens (eller gårdagens blir det ju?) outfit. Inte världens mest spännande bilder eller klädsel, men ville i alla fall visa mitt senaste fynd. Jeansvästen hittade jag i farmor och farfars källare, säkert någon av mina farbröders, eller pappas, från typ 80-talet. Den var lite stor men det var inget som en sax och en vända i symaskinen inte kunde fixa! Tycker att det är så kul när man hittar oväntade fynd på någon gammal vind eller i någon källare (nu låter det som att det händer mig ofta, haha).

Annars då? Idag har jag slappat största delen av dagen, på kvällen tränade jag och sen körde jag iväg till Jakobstad för att hänga med Alexandra. Butikerna hade öppet längre, men det var faktiskt ganska dött på stan... köpte en svart, basic maxiklänning från Cheap Monday och ett skärp att ha med den. Satsar på basplagg som håller som jag kan ta med till USA, riktigt nöjd. Åkte en stund till Alexandras lägenhet innan jag körde hem i ösregnet. Kul att se henne i alla fall, kommer inte hinna spendera mycket tid med henne innan jag åker iväg. Bästa jobbkompisen, I'm gonna miss you.

Idag fyller jag ju faktiskt år (grattis Jennie, tack Jennie) och på morgonen bär det iväg till Vasa! Nu, dags att avsluta dagen och börja sova. Godnatt!






Inga kommentarer: