söndag 24 augusti 2014

saturday night

Igår kväll blev det utgång i Kokkola, fick agera chaufför eftersom vi inte hittade någon. Det var faktiskt riktigt roligt, var på jättebra humör hela kvällen/natten. Tänk hur kul man kan ha som chaufför! Det var rockabillykväll på krogen så vi fick förstås dansa enligt temat, hehe. Mycket roligare att dansa till sånt än till house-musiken de spelade senare...

Kan tyvärr bara bjuda på relativt värdelösa mobilbilder, men det är ju knappast så man släpar med sig kameran. Lånade en klänning av Maria, enkel men supersnygg tycker jag. Kom hem en ganska omänsklig tid så har sovit länge idag och sen jobbat. Nu ledigt i 5 dagar, high five.



min älskade Maria <3



(Btw, kommer att föra min telefon på reparation imorgon så det är ingen vits att skicka meddelanden på WhatsApp för jag kommer inte att få dem. Vill man ha tag på mig ska man ringa eller skicka vanliga meddelanden!)

Inga kommentarer: