söndag 17 augusti 2014

mitt liv behöver bakgrundsmusik

Godkväll. Festen igår var lyckad, men vi åkte iväg redan halv tolv så man hann egentligen inte med så mycket. Kändes lite konstigt att ha avskedsfest en månad innan jag åker iväg, men jag har jobb på helgerna framöver så detta var enda helgen som funkade. Största delen av folket som kom hit kommer jag knappast heller att träffa innan jag åker. Men ett stort tack till er som kom, det betyder mycket att ni ville säga hejdå. Fastän jag är världens sämst på att säga hejdå och skrattar bort allt för det mesta, haha.

Åkte iväg till Jakobstad senare, blev väl inte så mycket nattklubbande för min del men det klarar jag mig utan. Jag är en sån som hellre sitter och pratar med folk. Sov över i Jstad och kom hem typ klockan fyra idag. Ikväll har jag suttit ensam i höstkylan på terrassen, lyssnat på skön progrock och pianomusik, ätit chokladfondue och funderat på livet. Sentimental Sunday it is. Söndagskänslan är så återkommande att söndagen numera går under ovanstående namn.


Inga kommentarer: