tisdag 26 augusti 2014

It's see you later, not goodbye

Hittade några bilder från min "avskedsfest". Orkade inte fota själv, haha, men som tur har andra fotat åt mig ;) Här kommer några bilder (har tyvärr inte bilder på alla, nästan bara samma personer):

Fint folk


Mina fina <3


Childhood friends *nostalgi-jennie*

Dessa två (suddiga) filurer har jag genomlidit mycket med. Varenda kemi-, fysik-, och långmatte-pass i gymnasiet. Två som faktiskt tycker att rymden är intressant och gillar att kunna saker, precis som jag. Haha, alla sjuka funderingar vi haft som alltid spårar ur... de tre smartaste i KG, eller hur var det? ;) 

Haha, nu när jag läser igenom detta tycker jag att jag låter som en nostalgisk 60-åring. Mental ålder 62? Hehe, nånää. Nämen jag börjar ju bli lite gammal, fyller faktiskt 19 år i övermorgon. Ålders-ångest, sista året som tonåring!

Inga kommentarer: