fredag 8 augusti 2014

hej på er

Bloggen ekar lite tom för tillfället, det finns varken tid eller inspiration. Nu har jag iallafall avverkat mina två nattskift och så har jag helgen ledig! Gud va skönt. Ikväll har jag varit och spelat match, det gick inte riktigt vägen och vi förlorade... det där med att spela match efter nattskift är nog inte det optimala, var typ världens segaste. Vaknade ett par timmar före matchstart och hade inte mycket energi. Ny match imorgon, så vi ska hoppas att det går bättre! Morgondagen kommer att bli en bra dag, först match (tror dock inte jag kommer spela), sen samling med bästa fotbollsbrudarna på kvällen och efteråt eventuellt vidare på en fest.

Flytten närmar sig med stormsteg, plötsligt är det bara 37 dagar kvar. Tiden går så snabbt att det är skrämmande. Har iallafall ordnat det mesta och fixat/skickat in de flesta pappren, bokat visumintervju och sånt, så det känns inte så stressigt mera. Skulle ju vilja ta ut det sista ur tiden här hemma, men det känns som att jag knappt kommer ihåg att jag faktiskt är påväg. Känns bara avlägset.

Kommer väl ligga här och vara en nattuggla några timmar till, tack nattskift.



Inga kommentarer: