måndag 25 augusti 2014

BLACK & WHITE never gets old










Är ledig idag så har passat på att fota lite olika looks, det har varit ganska fattigt med sånt här på bloggen på senaste tiden. Ganska nöjd med bilderna sist och slutligen, trots att jag var skeptisk till en början haha... Gillar denhär outfiten mycket, enkel och lite maskulin på ett sätt. Kavajvästen köpte jag i Helsingfors och hatten hittade jag i källaren hos farmor och farfar, av alla ställen. Har sökt länge efter en likadan men inte hittat någon i affärerna. Mitt hår ser väldigt ljust ut på bilderna, och lite har det kanske bleknat, men det är ändå fortfarande mörkare än här. Anyway, jag trivs superbra i det! No regrets whatsoever.

t-shirt H&M (herravd.) - kavaj/väst H&M (ny) - byxor Zara - skor Vagabond - gammal hatt

Inga kommentarer: