tisdag 26 augusti 2014

another day off

 Ledig dag no. II. Vaknat relativt sent, druckit morgonkaffe och gjort det som är så otroligt skönt att göra ibland - ingenting. Senare var jag och fyllde på mitt loppisbord med några grejer, supernöjd med att det mesta blivit sålt. Har faktiskt inte så mycket kvar att sälja av mina egna kläder, men några plagg som inte hann med första leveransen förde jag dit idag. Bord nummer 33 i Kaustby om ni har vägarna förbi.

Senare följde pinglan nedan med hem till mig och vi drack kaffe ("doppade" som vi säger här i trakten, hur konstigt ord är inte det egentligen??). Vi tog the easy way och köpte kladdkaka. Konstaterat idag: ta inte the easy way, hemgjort är tusen gånger godare. Planerade även vår lilla Vasa-tripp som äger rum nu på torsdag. Vi tänker t.o.m. ta in på hotell, det ni! Måste ju fylla 19 år med stil. Våra vänner i  det militära har ledigt så de hänger också med. Ska bli kul!

Vet ni vad, idag är det 20 dagar jämt. New York har aldrig varit närmare!



Inga kommentarer: