söndag 31 augusti 2014

AESTHETE

- a person who has a special appreciation or sensitivity of art, beauty of nature.








Say hello to the new me, eller nåt. Mina nya brillor har anlänt och jag älskar dem! Jag har ändå rätt dålig syn (-1.75 och -1) men ändå har jag kämpat mig igenom 6 år utan glasögon på heltid... förstås hade jag ju inte lika dålig syn i början som nu, men ändå. I skolan var jag illa tvungen att använda dem för att se vad som stod på tavlan, men i vardagen har jag struntat i dem... för jag har helt enkelt avskytt att ha på mig glasögon! Mina nya glajjor kan jag faktiskt tänka mig att börja ha på heltid. Solbrillorna gillar jag också supersupermycket, men de är för breda så måste gå till optikern och forma dem lite innan jag kan ha dem. Älskar modellen, klassisk och tidlös.

Hade faktiskt på mig brillorna igår när vi var ute i stan, kände mig inte riktigt som mig själv men jag fick många komplimanger för dem hehe... alltid kul att höra!

Inga kommentarer: