måndag 18 augusti 2014

18-08-14

Hejsan! Idag efter jobbet stack jag och Maria iväg till vårt gamla gymnasie. Värsta walk down memory lane, haha... Nämen det var skönt att åka tillbaka, fick mig att fatta att jag faktiskt inte skulle vilja gå där längre. Har saknat det sjukt mycket, men nu insåg jag att jag är nöjd att det är över.

Sen åkte vi till stan för att välja nya glasögon åt mig. Efter att ha provat en hel del valde jag slutligen ett par från Karl Lagerfeld. Sjukt nöjd. Sen valde jag också ett par snygga tidlösa solglasögon från Hilfiger. Faktiskt riktigt, riktigt nöjd med mina val. Hann vara och spela en match senare också, vi förlorade tyvärr och jag fick krypa av planen pga. kramp.

Har en stressig vecka framför mig med bl.a. jobb, en tripp ner till Helsingfors, frisör- och läkarbesök. Nu ska jag sova, godnatt!





Inga kommentarer: