söndag 20 juli 2014

WEEKEND RECAP

Är dålig på att blogga för tillfället, av den enkla orsaken att jag knappt har tid. Jobb, jobb, jobb. Här får ni i alla fall bilder från helgen och Terjärv Rock!


Selfie på marias terass

Satt och drack en drink och åt vattenmelon så länge vi väntade. Hade på mig en ny spets croptop från Spanien (love it) och min midikjol. Kanske fotar outfiten imorgon om jag orkar!

Milipojkarna kom och hälsade på! Gissa vad man fick höra om hela kvällen? Haha.

Det var vackert när vi gick hem alldeles för sent på morgonen

Jobbade kvällskift. Alexandra och jag tyckte vi var värda en pizza på matpausen, det var extremt gott. Nu skulle jag väldigt, väldigt gärna ha en ledig dag men nej, tre dagar i sträck ännu om inte någon går med på att byta skift.


Inga kommentarer: