söndag 22 juni 2014

walk down memory lane

Soffan och sängen lockade mycket mer ikväll än midsommarfirande... Andra är ute och festar och jag sitter liksom hemma och myser med mamma, äter choklad, stalkar folk på fb och småsnyftar till gamla bilder. Min första sommar som 18-åring och jag orkar inte ens festa. Känner mig som en "dålig ungdom" men det må så vara, haha... Är så löjligt glad att jag är hemma i min egen säng just nu.

Har tittat igenom massor av gamla bilder och här är en goding från midsommar 2009 (vi var 13 år). Har alla tjejer en period i livet då deras ögonbryn inte existerar?!?


Grattis också till min tjej Christine som fyller 19 år idag <3 Ha en jättefin dag min söta vän!

2 kommentarer:

Christine :) sa...

Alltså härkkas va fijnan bild! :O :DDD Tack så mycket underbara jennie! <3

Jennie sa...

Sv; Jaa er int i tå :D Var så god fina du! <3