lördag 28 juni 2014

Packing my bags

Stress-dag! Har hunnit med att vara till fysioterapeuten och "massera" mig redan, så jag är lagom mörbultad... men det är mycket bättre nu än förra gången. Nu borde jag packa allt jag ska ha till Spanien, för om några timmar ska jag iväg och kolla på match, och sen är det Klacken party ikväll så jag kommer ha fullt upp resten av dagen. Vi åker iväg på förmiddagen imorgon så jag kommer bara hinna packa det sista då. Jag älskar att åka iväg på resor, men det där med att packa är inte alls lika roligt haha... Men enligt väderprognosen kommer vi ha sjukt varmt så det är väl shorts, korta kjolar/klänningar och toppar som gäller.

Nåja, nu ska jag sätta igång. Adios!

Bilden är inte från idag... men såhär ser det ut när jag packar, alltså inte så organiserat precis hehe... förut var det typ listor och sånt som gällde, nuförtiden kör jag mer på kolla-vad-jag-har-i-skåpet-och-slänga-ner-mycket-mer-än-jag-egentligen-behöver- tekniken. Inte att föredra kanske.

Inga kommentarer: