söndag 1 juni 2014

På kamerarullen


Nöjd och hungrig nybliven student påväg hem... att äta någon riktig mat hann jag inte med. Kom mycket mer folk än jag tänkt på studentfesten! Jätteroligt såklart att så många ville komma, men oj vad hungrig jag var haha.

haha... jag var en partyprincess redan i den åldern!

Pavis med fina klassen!




De tre musketörerna

Alltid blown away av Jeppis nightlife... nja

Smörgåstårta och onepiece klockan 5 på morgonen i ett tyst hus var bara tvunget att bli förevigat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du tillsammans med killen till höger där ni står tsm? ;) Ni skulle passa jättebra ihop! <3
Jag älskar din blogg, väldigt inspirerande! <3

Jennie sa...

Sv; Haha, tycker du så :) Men nej, vi är inte tillsammans. Åh tack så mycket snälla du, va kul att höra! <3