torsdag 5 juni 2014

SEASHORE

Well, well... det räckte en stund att gå igenom bilderna, välja ut favoriter och redigera. Fotografen är alltså Mari Borén och jag tycker att hon har gjort ett grymt jobb. Vi är en bra duo, båda vet vad vi vill ha! Jag ville i alla fall ha både "traditionella" studentfoton (det vanliga att stå med en ros och le in i kameran är dock inte riktigt min grej) och lite mer speciella. Så, här kommer en bildbomb från studentfotograferingen:
















... och så en löjlig sista bild! Klart att biccen måste få vara med också.

Vad tycks? Någon favorit? Jag gillar de mot slutet där jag står på uppe på stenen, men kan inte riktigt komma fram till någon favorit... haha, jag och beslutsångesten kommer aldrig kunna välja en tackkortsbild. Men alla måste någon gång ta svåra val i livet. Höhö.

Inga kommentarer: