onsdag 18 juni 2014

Levi's 510








Kan inte direkt kalla detta 'dagens' när jag inte ens haft på mig det idag, så det får vara en outfit bara hehe. Som många kanske märkt är kimonon en av sommarens it-plagg, och jag gillar det faktiskt! Denna är från H&M (köpte den ifjol så jag vet inte om den finns kvar). Tröjan är också från H&M, shortsen är gamla avklippta Levi's och bootsen är från Members. Tror dock att jag måste sola magen lite mer innan jag har på mig detta påriktigt... blekfis, haha.

Värst va jag fotar outfits nuförtiden, men jag tycker att det är så kul nu när det är varmare (och när jag har fått låna Maris 50mm objektiv, måste köpa mig ett eget!). Alltid trevligt med mycket bilder antar jag, inte bara tråkiga "detta-har-jag-gjort-idag-inlägg". Tänker faktiskt försöka minimera mobil-inläggen och satsa på bilder i bloggen, va sägs om det?

Inga kommentarer: