måndag 16 juni 2014

16.6

Alltså nu är det dags att ta tag i saker igen. Min träningsvana kropp mår verkligen inte bra just nu... jag är trött och har ingen energi, men världens sötsug helatiden. Mina kostvanor är åt skogen, jag har inte brytt mig om vad jag stoppat i mig de senaste veckorna och OM det märks. Mitt humör svänger som en berg-och-dalbana och motivationen är på botten. Har svårt att få ordning på träningen eftersom gymmet har stängt på sommaren och jag inte har möjlighet att ta mig till ett annat gym så ofta som jag skulle vilja. Hälsenan krånglar fortfarande så jag vågar inte börja gå på promenader eller springlänkar ännu. Får väl hålla mig till cyklingen och försöka träna fotboll så gott det går... Men kosten går det alltid att ändra på och det måste jag verkligen ta itu med. Mindre socker och regelbundna måltider. Såja, nu är det sagt... Jag har levt så jäkla onyttigt den senaste tiden. Att jag skriver hit det ger mig förhoppningsvis ytterligare motivation att vända på saken. 


Inga kommentarer: