söndag 25 maj 2014

What the...?

Altså förlåt nu, men jag måste bara. Denna status ploppade upp i mitt fb-flöde... har ingen aning om vem personen är och meningen är inte att "peka ut" någon. Men man får ju stå för vad man skriver. Som många vet skall det ordnas en Pride-festival i Jakobstad i sommar, och nu minsann öppnar man munnen och uttrycker sin åsikt! Eller öppnar munnen är väl att ta i, snarare knäpper man på datorn och skriver ut den på nätet. Precis som jag tänker göra nu. Statusar som denna får mig att se rött (jag får anstränga mig lite för att behärska mitt språk nu, haha). Folk får väl tycka vad de vill, låt dem ha sina åsikter, men att man helt öppet vågar skriva ut detta och tror sig veta saker man uppenbarligen inte har en jävla aning om kan jag inte förstå mig på. Eller har personen egna erfarenheter perhaps? 
Som jag skrivit förut, en egen tro har vi alla rätt till, men kom inte och använd den på detta sätt. Så otroligt löjligt att jag inte ens vet vad jag ska skriva. Punkt slut nu, så länge jag kan hålla respektabel nivå.
"Porrfestival i Jakobstad i sommar...gycklarnas marknad...
TRO HOPP och PORR!
En skymf mot skapelsen och Skaparen!

Det är ett stort misstag om pridefestivalen blir en verklighet! Jakobstad kommer under en förbannelse utan like genom att ordna en porrfestival som denna. Stackars barn som blir utsatta för denna förnedring. De kan ju bli skadade för livet rent emotionellt när de får se vidrigt klädda människor idka sex i olika former med varandra ofta helt öppet på stan. Så brukar det gå till där dessa festivaler hålls...
Gud hjälpe oss arma dårar."

2 kommentarer:

Lill ida sa...

altså seriöst..........

Jennie sa...

Jaa-a... så jävla skrattretand.