fredag 16 maj 2014

This is going to be a good day, nothing's going to take that away



Vaknade imorse och bestämde att detta skulle bli en bra dag. Inställningen har stor skillnad har jag märkt, en dag blir väl bara så bra som man gör den. Vissa dagar då man vaknar och känner på sig att man inte vill vara med om denna dag finns det dock inte mycket att göra åt saken.

I alla fall, mitt alarm bröt vår överenskommelse och väckte mig inte klockan 8 (kan ha varit jag som stängt av det i sömnen hehe), så jag vaknade klockan 10 istället. Nåja, satte igång och började steka american pancakes och oj vad goda de blev! Trés bien. Såg ett avsnitt Arrow samtidigt som jag tryckte i mig alldeles för många pannkakor. Det är ju ändå fredag. Riktigt bra start på dagen. Sen cyklade jag iväg till gymmet och drog ett pass med Heidi och min saknade Mari. Efteråt kom Mari förbi på en kaffe innan hon blev tvungen att åka iväg igen, kul att se henne i alla fall.

Ha en bra fredag mina vänner!

Inga kommentarer: