tisdag 6 maj 2014

Last night

Gårkvällen var en riktigt bra kväll, bortsett från lite tråkigheter som hände. Tog det ganska lugnt och satt vid samma bar hela kvällen... de spelade bra musik. Satt och diskuterade historia, politik och livet i allmänhet med en dansk. Haha, fan vilken festprisse jag är. Även om vi har varit här en vecka känns det som att jag knappt varit på bargatan, har suttit på samma barer hela tiden. Lika bra så, avskyr de svenska sliskiga houseklubbarna med dålig musik. Idag har det varit strålande väder igen så vi har legat på stranden och balkongen nästan hela dagen... tog en välbehövd tupplur på några timmar, vaknade och trodde att jag hade missat flyget. Nu har vi nyss ätit och jag ska bege mig mot stan i brist på annat.

Bilder från igår och idag





Inga kommentarer: