söndag 11 maj 2014

23:47

Har ledigt imorgon och här ligger jag och söker sista-minuten resor. Haha please... kom hem för fyra dagar sedan. Skulle kunna sätta mig på ett plan och åka iväg precis NU i denna stund. Har en konstig känsla av att jag inte ens har varit någonstans, att jag liksom väntar på att vi ska åka iväg snart? Crazy. Men nej, får nog stanna hemma en stund nu.

Anyway, var ute och cyklade runt 15km ikväll och konstaterade att det är dags att rycka upp sig med träningen. Fy f*n alltså... tvingade mig själv uppför en brant backe och jag hade seriöst blodsmak i munnen. Ska börja cykla en runda varje dag och återuppta gymträningen tre gånger per vecka. Det är väl ungefär de aktiviteter jag kan syssla med just nu... har varit osäker om jag ens kan börja gymma igen, men jag måste väl testa för att veta. Vill dock inte dras med denna skada flera månader framöver, så det lönar sig att vara försiktig. Dessa 2,5 veckorna utan träning har varit hemska, och det känns som att allt man jobbat för har runnit ut i sanden, men sist och slutligen vet jag att de har varit bra för mig.

Nåja nog om detta nu, godnatt!

Inga kommentarer: