torsdag 10 april 2014

SNAPSHOTS


Min sista dag till ära hade jag bakat brownie-cupcakes åt de andra "dagistanterna". De var supergoda! Lagom sega och "kladdiga". Lite ledsamt var det att sluta jobba på dagiset, har trivts jättebra. Hade gärna jobbat där längre! 


Gym, gym, gym... på bild ser ni de nya kläderna vi fått till laget. Bekväma och snygga. På tal om snyggt, hur het är inte min utväxt? Kan jag börja kalla den ombré redan eller hur länge ska jag vänta? Okej, bilden kanske ljuger en aning men snart är det kritiskt.

Träningspasset bestod av knäböj, bänkpress och chin-ups. Min rygg har börjat krångla på knäböjen så de gick mindre bra... försöker hålla den avslappnad och stadig, men någonstans krånglar det. Hoppas jag får bot på det snabbt, tänker i alla fall vila från gymmet ett par dagar nu. I övrigt får jag väl be om ursäkt för att denna blogg håller på att förvandlas till en träningsblogg, men det är väl något av det enda jag håller på med nu som skulle kunna tänkas vara av minsta intresse för er. 

Inga kommentarer: