fredag 18 april 2014

Om man bara vore naturligt skitsnygg

Inatt drömde jag att jag var påväg på Fashion Week i okänd stad... kom dit i världens hemskaste outfit. Typ något oranget och blommigt and shit like that. Kanske ett tecken på att det är dags att rycka upp sig utseendemässigt? Sminkar mig ordentligt max en gång i veckan och går runt i softbyxor typ 7 dagar i veckan. Inte för att jag direkt har något att klä upp mig för (köra till affären? cykla till jobbet? träna? don't think so), men lite kunde man väl anstränga sig ibland. 

Så idag färgade jag ögonbrynen och fransarna, sminkade mig ordentligt och så slutade det med att jag inte tog mig längre än till soffan för att se på Harry Potter. Haha. Skulle i övrigt behöva en ny garderob. Har rensat en hel del och fört till loppis. Nästan alla plagg har blivit för små, speciellt i axlarna. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, det är ju ett tecken på att jag lagt på mig muskler men samtidigt känns det som att jag knappt har något kvar att ha på mig.



Inga kommentarer: