tisdag 18 mars 2014

WORKOUT

Idag var det knäböj, militärpress och marklyft på schemat. Det stramar fortfarande i baklåret så knäböjen får stanna på 60kg än så länge... men jag kan ju i alla fall träna på att komma djupt! Testade med en platta under hälarna och det fungerade ganska bra. Vaderna och vristerna gör det verkligen till en utmaning att komma under 90 grader... men snart så ska det nog sitta så kan jag börja lassa på mer vikt.

Vet inte vad det är med baklåret... det är inte någon sträckning, men jag har ingen rörlighet alls. Kan knappt räta ut benet då jag sitter. Borde kanske kolla upp det där... nåja, här får ni två dåliga bilder från ikväll (nej Maria, jag kritiserar inte dina fotoskills... kritiserar mobilkameran ;) ).



ansiktet låter jag bli att visa för ert eget bästa... hehe


Inga kommentarer: