onsdag 19 mars 2014

GREY






Var ute med kameran några minuter idag, bara för att göra någonting annat en stund. Outfiten är väl inte direkt något att hurra över men ändå trevligare att kolla på än standardoutfiten these days - mjukisbyxor och huvtröja. Minns inte ens när jag senast hade smink på mig.. tragiskt.

Men, nu när jag kommer in blir bilderna alldeles grådaskiga när jag laddar upp dem? Vad är det som händer? När jag försöker redigera dem ljusare blir de ännu gråare/mörkare, wtf? Någon som har haft något liknande problem?

UPDATE: I found the solution! Jämför bild 2 och 3. Om du har detta problem, gå in här: https://plus.google.com/settings?hl=sv , tryck CTRL + f och sök på "autoredigering" och klicka på Av. Har tydligen att göra med nya Google+ systemet. Thank god, tänkte redan att snart byter jag blogg... har haft samma problem en stund redan.

2 kommentarer:

Ellen Dahlvik sa...

Juu har sama problem, störand :(

Jennie sa...

Föstar int... måst ju vara na mä blogger? ha viri såde nu i några viko, man vill ju knappt ladd upp systemkamerabildrä... :(