lördag 1 februari 2014

This is not going to be an easy task

Har börjat leta studentklänning. Ja, jag är tidig, men jag vet hur kräsen jag är när det kommer till sånt här... så det är bäst att börja i tid. Har letat lite på nelly och liknande vanliga sidor, men hittar inte något jag fallit för hittils. Asos har väldigt fina klänningar, där har jag hittat flera jag skulle kunna tänka mig. Virgoslounge är ett tips för er som gillar vintageinspirerade, utsmyckade och färgglada klänningar. Otroligt vackra! Jag är dock inte mycket för starka färger eller klänningar med ärmar. Eller visst gillar jag starka färger, men i så fall ska det vara rätt nyans.

Har i alla fall redan hittat min drömklänning. Men tyvärr sträcker sig inte min budjet till över 300€... då är den på REA dessutom. Originalpriset är 850€ (!!) Men fyfan vad den är vacker.


Forever Unique

2 kommentarer: