söndag 2 februari 2014

Nattklassiskt är så underskattat

Hej! Oj vad jag har haft mycket att göra i helg. Längtar till måndagen då jag har gymnasiets sista prov och slipper denna helg-ångest. Känns som att man borde få så mycket gjort på helgerna. 

Igår hade vi ett uppträdande i stan, jättekul att få sjunga tillsammans med gruppen igen. Vi tog några gamla godingar ur repertoaren och det var riktigt rolit. Efteråt körde jag och Linn till McDonalds drive-in och tryckte i oss välförtjänt skräpmat (seriöst, det var min första gång att köpa drive-in mat). Och oj vad jag njöt sen när jag fick köra hem ensam i natten och lyssna på klassisk musik på full volym, veta att jag snart får sova. Krogen skulle inte kunna locka mindre för tillfället.

Idag har jag inte gjort mycket annat än räknat fysik, läst fysik och tränat. Nu ska jag fortsätta med fysiken.


Inga kommentarer: