onsdag 26 februari 2014

Let the light in




Den här dagen har väl typ varit den tråkigaste i mitt liv. Okej, det där må ha varit en överdrift men livet är verkligen inte spännande just nu. Har dessutom lidit av hemsk träningsvärk (en sån typ att all rörelse som involverar nedrankroppen är en pina)... tänk nu, skulle en björn få för sig att jaga mig nu skulle jag bli uppäten för att jag inte kan springa (läs: gå). Låt oss bara hoppas att det inte händer.

Skrapade också upp hela knät igår, eller det är snarare som ett enda stort "brännsår" vilket medför att jag får gå med kompress+bandage och inte kan röra benet ordentligt nu i några dagar. Men vi vann ju matchen i alla fall, skador är värdsliga problem. Nä, låter nog som att jag får rycka upp mig och sluta klaga på småsaker nu! Herregud, för några dagar sedan var mitt mål i livet att börja tänka positivare... det har inte gått så bra om vi säger så. Stiffen up that upper lip!

Inga kommentarer: