lördag 15 februari 2014

ABI ABI ABI, hej hej hej!









Kan inte lägga in bilder av lärare utan att fråga, så det blir knappt några bilder från programmet. Temat var "Abiograf" (det var faktiskt jag som kom på namnet *stolt*), dvs. filmtema. Alla fick en egen biobiljett och en kopp med popcorn när de kom in, och vi hade hängt tiotals bioaffisher på väggarna. Dekorationsgruppen hade också gjort en "Walk of Abi" med en stjärna för varje abiturient. Dekorationerna och "inredningen" av skolan var sjukt fina, verkligen bra jobbat av de som hade hand om det. I slutet av programmet hade vi en "Erland-gala" (Oscarsgala då, men in honor of vår rektor) Var jättenöjd med vårt program! Vi valde att satsa på tacksamhet och respekt för alla lärare och elever. Inga elaka påhopp eller förnedrande programinslag. Precis så tycker jag att en Penkkis skall vara!

Som ni kanske listat ut var det Cleopatra jag gestaltade, var riktigt nöjd med min dräkt! Jätterolig dag som jag kommer minnas hur länge som helst. Fyfan vad vi gjorde det bra! Våra lärare var så nöjda och stolta över oss, det betydde faktiskt mycket för mig.

Inga kommentarer: