torsdag 9 januari 2014

Mer om träning?

Tja! Rätt ointressant dag idag. Drog ett sjukt bra ben och rumpa-pass sista håltimmen, har inte svettats så mycket på länge under ett styrkepass! Typiskt att jag hade glömt handduken hemma, fräsch tjej... tur att jag inte behövde ha några fler lektioner i alla fall.

Ikväll ska jag bara vila, ta en kaffe med Heidi. Det har blivit två träningspass varje dag hittills denna vecka... skönt är det, men ganska påfrestande också. Imorgon blir det också två pass, så ikväll tänker jag inte röra på mig så värst mycket. Skulle ni annars vilja att jag skulle skriva mer om träning? Hur jag tränar, hur jag delar upp det, övningar och sånt? Eller är det totalt ointressant för er? Blir automatiskt att jag skriver mer eller mindre om träning eftersom jag håller på med det så gott som varje dag, men skriver gärna mer om ni vill veta. Så tryck på gilla knappen eller kommentera om ni skulle vilja att jag berättade mer!

Gjorde Bulgarian split squats idag, har ni testat det? Om inte, så testa. AssKILLER.


Inga kommentarer: