måndag 6 januari 2014

LIVET EFTER DIG


Har just läst klart en helt otroligt vacker historia. Det här kan till och med vara den bästa boken jag någonsin läst. Har varit helt uppslukad i boken hela dagen (att jag började igår kväll och nu har läst igenom 400 sidor säger ju en del). Så. otroligt. rörande. Känns nästan som att det kommer ta tid att bearbeta denna historia haha... ni får tycka att jag är löjlig, men läs boken själva så fattar ni. Böcker som denna tar ett obeskrivligt grepp om mig.

Ska nog gå på en promenad nu och andas lite. Flickorna kommer antagligen på kaffe ikväll och jag vill inte se ut som en enda stor känslomässig röra.


Jojo Moyes - Livet efter dig

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ååh hede star på min att-läsa-lista! Sko väl bööv ta å läsa e nutå å.. :D

Jennie sa...

Sv; Ja kan no int na ana än rekommender, hejlt fantastiskt bra!