tisdag 28 januari 2014

I just want something I can never have

Sorry för utebliven bloggning de senaste dagarna... but what to say? Dagarna rullar på, inte mycket att skriva om. Har lite ångest över att vi snart slutar skolan och att jag måste börja läsa... på tal om det, beställde nyss min penkkis-dräkt. Får hoppas att den passar nudå, annars blir det hett om öronen.

Vad har jag gjort idag då? Vaknade och var supertrött fastän det kändes som att jag sovit länge, hoppade på 7-bussen, hade några lektioner, tränade, åkte hem igen. Oh how exciting. Eller jo, förstås, jag stekte blåbärspannkakor som var jättegoda. Har historiaprov imorgon så jag borde väl se igenom det... vi får dock ha böckerna fram så jag vet inte hur mycket jag orkar läsa.







Nine Inch Nails är soundtracket till mitt liv just nu

Inga kommentarer: