torsdag 26 december 2013

TODAY'S

kaffe & cakepop 

Lunch hos farmor och farfar... (jag måste färga håret).

Lite bilder från idag. Borde verkligen bli bättre på att ta vardagsbilder med systemkameran, det se ju så otroligt mycket bättre ut än med iphone-kameran. Nu ska jag ge mig ut på en lång länk för att smälta all denna mat... mår inte bra av att äta såhär mycket och träna såhär lite. Känns som att man spricker snart.

 Nåja, snart öppnar gymmet igen... lär dock vara fullt av alla entusiastiska nya gymmare som har som nyårslöfte att börja leva hälsosamt och röra på sig. Haha nej men det är alltid bra att röra på sig, vare sig man är nybörjare eller rutinerad... ingen kan allting första gången man sätter foten i gymmet! Det tar åratal av träning och inlärning för att lära sig de rätta teknikerna. Alla börjar någonstans :) Ge inte upp fastän resultaten uteblir de första veckorna... det tar flera månader innan man verkligen börjar se att man kommit någonvart.

Nu ska jag sluta babbla och snöra på mig springskorna, later!

Inga kommentarer: