söndag 15 december 2013

Sunday Funday eller något ditåt

Det bästa med denna söndag har varit rymdprogrammet jag såg på tv imorse. Sjukt intressant. Resten har väl varit sådär mellanbra. Stekte pannkakor och de blev inte alls så himmelskt goda som jag ville, jag har lyssnat på min cover så många gånger att jag nu tycker den är skit, jag har varit på första ordentliga fotbollsträningarna för säsongen vilket var helt okej förutom att min kondition inte är den bästa och vi sprang intervaller på slutet (that mjölksyra säger jag bara). Resten av kvällen har jag räknat fysik och krånglat flera timmar med att överföra dedär fanskaps-dokumenten till det virtuella programmet... nu ska jag försöka gå och lägga mig, men jag har en känsla av att jag inte kommer kunna sova så mycket. Har sovit alldeles för mycket den här helgen...
Gonatt i alla fall... små, söta läsare. Fast så små är ni antagligen inte.


här får ni en bild av en supernova bara för att rymden är så cool... jag älskar rymden

Inga kommentarer: