fredag 13 december 2013

Fredagen den trettonde

Körde till skolan idag för första gången.. usch va länge det tar, när man är trött dessutom. Hade religionsprov, vilket gick helt bra, och modersmålspass med diskussion/debatt. Varje grupp får välja en artikel att diskutera, så det blev prat om både USAs spionage, integritet, homosexualitet och religion. Höll mig nog i tyglarna men oj vad jag höll på att bli upp i varv på homosexualitet/religion diskussionen, haha. Kul när folk med heelt olika åsikter vågar säga sin åsikt! :)

När jag slutade skolan klockan 12 körde jag och Heidi iväg till staden. Gick runt där i några timmar och försökte hitta julklappar, men utan större lycka. Nu är det gymmet som gäller; bröst, axlar och triceps idag. Sen tänker jag lata mig hela kvällen lång. Later!

Inga kommentarer: