onsdag 25 december 2013

CHRISTMAS TIME

ooh, all them presents


Hade på mig en enkel röd klänning från Soaked In Luxury, 
som jag inte hunnit använda än. Fyndat den på loppis faktiskt!


Mitt rum fick sig ett rejält ansiktslyft med min nya fina sänggavel. Nu är det fullbordat!

Idag har vi varit på jullunch hos mormor, á la den årliga jultraditionen. Mat, mat mera mat. Men julen är ju till viss del till för att man ska äta? haha, skoja bara, det är ju faktiskt Jesus födelsedag. Grattis Jesus för 2013:e gången! Du börjar bli en stor pöjk. Haha nää...

Har faktiskt lyckats hålla mig anständig med ätandet. Faktum är att jag inte känner mig så speciellt sugen. Det är verkligen någonting nytt ska jag säga. Ätandet fortsätter dock imorgon med jullunch hos farmor och farfar... nämnde jag att jag vill träna?

Ikväll har jag inte bestämt mig för om jag ska gå ut eller inte. Only time will tell.

Inga kommentarer: