tisdag 17 december 2013

17.12.13

Hej! Har inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna... har haft fullt upp med skola, prov och träningar. Ikväll har jag haft ett intervallpass + lite styrketräning. Intervallträning är väl inte sådär jättetrevligt, men effektivt vet man ju att det är i alla fall. Tur att man har ett lag att springa med, skulle knappast få tvingat mig själv att göra det ensam...

Det blir dock lite problem nu när fotbollssäsongen har kört igång på allvar, vet inte riktigt hur jag ska balansera träningarna med styrketräningen. Jag kan ju liksom inte börja träna 8-9 pass i veckan. Vill ju fortsätta styrketräna på samma sätt, men det blir jäkla svårt att passa in lika många pass per vecka.

Jaja, nu ska jag kolla igenom lite kemi och sen sova.


random bild från när jag var brun

Inga kommentarer: