tisdag 5 november 2013

SPAIN, you've been good to me

Hemma i regnets och det dåliga vädrets förlovade land! Känns väl inte så underbart just nu men... har lust att boka första bästa sista-minuten resa från detta november-iga land (november är den månad jag avskyr mest). Har dock en jättehärlig resa bakom mig, och hur mycket jag än skulle vilja fortsätta resa runt och leva loppan kommer vardagen emot som vanligt. Det enda jag riktigt ser framemot är att få träffa mina vänner igen och att gymma... sålänge jag förbereder min återkomst till vardagen tänker jag slänga in några bilder som får mig att vilja åka tillbaka på direkten:



















åh vad jag kommer sakna mina tidiga morgonlöprundor och att ligga och läsa en bok på takterassen.. nåja jag har åtminstone nya Nike-skor, träningsshorts, gymhandskar och träningsväska att ta med mig till gymmet!

Inga kommentarer: