måndag 11 november 2013

Måndagar är bra ibland


Är faktiskt riktigt taggad för denna vecka! Även om jag drömde att min utländska "pojkvän", vars namn jag inte mindes, stal min handväska, plånbok och telefon. När jag sedan var arg och hotade med att anmäla honom tog han med sig värsta ganstamaffian som omringade vårt hus med basebollträn i händerna. Fick ringa spanska polisen (vi befann oss plötsligt i spanien) och det tog en evighet innan jag kunde knappa in numret med darrande fingrar. Var faktiskt ganska lättad av att höra min telefon väcka mig imorse haha...

Nog om det. Orsaken till varför jag är taggad inför veckan är att jag har fått ha sovmorgon, vi börjar en ny period (ja, jag är glad över att få ha ämnen som religion och samhällslära.. har räknat, räknat och räknat hela hösten), jag börjar på ett nytt träningsprogram som verkar vara kick-ass och så åker vi till Helsingfors på fredag! Ha en bra måndag.



Inga kommentarer: