fredag 1 november 2013

HOLÁ

Wifi lever sitt eget liv och fungerar dåligt och sällan, men jag ska försöka skriva några rader och hoppas att de publiceras. Har det helt super här i los espanjas, vädret är amazing och stället likaså. Njuter till max och vill aldrig hem! Stiger upp tidigt varje morgon (det har blivit en rutin när jag är utomlands, plötsligt är jag morgonpigg), snörar på mig springskorna och ger mig ut på en springrunda. Ja om mina ben är styva som bara den efter löpning i en massa backar, but I don't care för det är så härligt. Sen dricker jag kaffe och äter lite, och efteråt solar jag, läser en bok och sånt innan vi ger oss iväg någonstans. Vi har hittils utforskat Marbella, Nerja och Puerto Banús (en känd hamn där rika människor parkerar sina 40 meters lyxyachter och där det finns massa dyra affärer). Imorgon tror jag att jag ska shoppa lite. Shoppingen är by the way riktigt bra... farligt, farligt.

Nu ska jag sova lite så jag orkar imorgon. Godnatt peeps!

Inga kommentarer: