lördag 12 oktober 2013

FAVOURITES

Lördagen till ära tänkte jag ta och skriva om mina favorit-bloggar! Jag är en sån människa som kan sitta i timtal och läsa bloggar och söka inspiration. Det är både på gott och ont, haha.. men bra tidsfördriv är det i alla fall. Jag läser en hel massa bloggar, vissa regelbundet och vissa bara ibland, men nu tänkte jag dela med mig av några av de bloggar jag brukar läsa (både kändare och mindre kända)



Jag har bloggat om schweiziska (herre vilket svårt ord) Kristina Bazan och bloggen KAYTURE förut, men jag gör det igen. Om jag ska nämna någon vars liv jag skulle vilja prova på att leva är det hennes! Helt fantastisk blogg, fylld med fina bilder. Förutom att hon är en av de snyggaste människorna jag sett, är hennes stilkänsla helt otrolig. Varenda outfit är helt galet snygg, dock är de ibland alldeles för glamourösa för en vanlig livsstil. Hennes garderob är också alldeles för dyr för mig, men kayture är ändå en av mina absoluta favoritbloggar.



Julie, som driver bloggen sincerely, jules, är en annan favorit-bloggerska. Hennes stil är mer casual och lite rockigare, vilket jag älskar. Hon har ofta outfits som man faktiskt kunde ha på sig i verkliga livet, till skillnad från andra glamourösa bloggare. Enda minuset är att hon är amerikansk, så de kläder hon har på sig är sällan från såna affärer som finns här i landet. Men jag älskar hennes stil och jag kunde ha på mig precis varje outfit hon visar upp!



Angelica Blick känner alla till, men jag kan ju inte låta bli att gilla hennes blogg. En av sveriges snyggaste bloggare, med en av de snyggaste stilarna. Gillar alla hennes outfits och dessutom verkar hon vara en riktigt skön människa.

Sist men inte minst tänker jag länka till mina vänners och andra mer lokala bloggar som jag brukar läsa mer eller mindre regelbundet:

Elin W - min vän Elin, hennes blogg har jag läst så länge hon bloggat
Maria T - en av mina bästa vänner, grekisk och ibland lite galen haha
Ellen D - snygg stil och trevlig tjej!
Lisa N - min fina kompis Lisa!
Jorunn M - snygg blogg med fina bilder!
Ida S - superrolig tjej!
Michelle K - en tjej med riktigt snygg stil
Sandra Emilia - inspirerande blogg, snygg stil

That's about it, hoppas jag inte har glömt någon! Som ni ser läser jag en hel del bloggar haha... och detta är inte ens nära på alla. Check 'em out!


Inga kommentarer: