söndag 13 oktober 2013

FALCON 1688


 





(Bilderna är tagna igår)
Väskan var ju ganska fin ändå (även om jag föredrar svart läder framför brunt alla gånger), har för mig att jag har hittat den i farmors och farfars källare haha. En grej jag inte gillar med att bo på landet är att det är väldigt svårt att hitta ett bra ställe att fota outfitbilder på. Man vill ju liksom stå på någon lerig åker och låtsas posa... Återigen påminns jag om hur mycket jag behöver ett 50mm 1.4 objektiv. Någon som säljer? ;)

Idag har jag och Linn varit världens lataste människor. Legat i min säng hela dagen och kollat en massa Vampire Diaries - avsnitt, och dessutom började vi se på Breaking Bad. Vi var ute igår och upplevde Jakobstads nattliv (oh my!) och kom hem gaaanska sent... Som tur är har vi höstlov nu så man slipper somna i skolbänken på måndag. Måndagar efter sena lördagsnätter är alltid värst gällande trötthet.. Nej usch, imorgon måste jag nog aktivera mig och köra ett ordentligt gympass!

Inga kommentarer: