tisdag 15 oktober 2013

Cardio Problems

Hej! Vaknade igen senare än jag hade ställt in alarmet på (men ärligt, vem klarar av att inte snooza på en ledig dag??). Kollade lite serie på tv, åt frukost och sen begav jag mig ut på en pw. Borde verkligen få in mer cardio i min träning nu när fotbollssäsongen är över... annars blir det alldeles för styrke-betonat. Men jag har så mycket problem med att hitta en bra träningsform!! Jag kan inte springa p.g.a. mina ben (har inte kunnat springa på långt över ett år), simhallen är för långt borta och cykling är jag inte ett så stort fan av. Får väl hålla mig till mina pw's än så länge, det är väl bättre än ingenting även om det inte känns så effektivt.. Om ni har tips får ni gärna dela med er!! (zumba är INTE ett alternativ haha)

Well, well nu ska jag duscha, laga mat och sen åker vi möjligen till staden.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kamera har du?

Jennie sa...

En Canon EOS 60D :)