måndag 7 oktober 2013

ÅBO I BILDER


På fredag hade vi fribiljetter till en klubb som var smockfull av människor. 
Det blev kul ändå och vi dansade loss som tre fjortisar, riktigt roligt :D


På lördag shoppade vi lite efter studiebesöket


Prövade fina kläder vid Zara men det blev inget köp denna gång. Köpte dock två par jeans.

Lördagskvällen bestod av Sitz och eftersläpp på en annan klubb. Så sömn blev det inte mycket av under denna resa haha... Tyvärr har jag bara dåliga mobilbilder att bjuda på, vilket är lite tråkigt. I överlag var det en rolig resa, men jag hade kanske gjort vissa saker annorlunda... Åbo är en väldigt fin stad dock! Det var inte så mycket ett studiebesök för min del, även om jag stiftade bekantskap med Biokemi- och Religionsvetenskap-linjerna (fråga mig inte varför jag gick på den senare haha... tänkte att jag ska gå på den mest random och det var sjukt intressant). Jag vet ju redan vad jag vill. Idag är jag dock trött som jag vet inte vad, men det går väl över.

Inga kommentarer: