onsdag 18 september 2013

"They are so beaten - so broken - that they stand there without any emotions"


"This is bigger than drugs. It's safer than drugs. 
Because a little girl, once she's beaten, won't fight back."

JAG BLIR SÅ ÄCKLAD. Så fruktansvärt jävla arg och berörd över att sånt här överhuvudtaget existerar, att det kan få leva såna människor på vår jord som tror sig ha rätten att ta någon annan liv i sin ägo och beröva dem på alla möjligheter att någon gång ha ett värdigt liv. Jag hatar dessa människor. Dessa människor, som tar unga, förstörda flickor som inte har någonstans att ta vägen och ser dem som sina ägodelar - jag vill att de ska utrotas från denna jord eller dö en lång plågsam död. Jag menar det verkligen. Människor som inte har någon respekt för andra människors liv förtjänar inte ens en liten gnutta empati. De är inte medmänniskor, de är monster i människoskepnad som inte förtjänar någonting. Det låter ju hemskt, men jag kan inte överhuvudtaget visa någon respekt för människor som inte själva respekterar andra.

Tycker dock att det är väldigt fint att det finns människor som tar sig an en så stor uppgift som att försöka hjälpa dessa flickor. Att lyckas rädda några stycken är bättre än att inte rädda någon alls. Ett liv är ett liv och det är allt de har.

Inga kommentarer: