söndag 29 september 2013

NHL nästa





Ikväll har jag och Heidi återupptagit våra ishockeykarriärer. De var inte så fruktansvärt långa karriärer, men ytterst effektiva (jag var på 2 träningar). Vi är med andra ord verkligen inte några bambisar på isen kan jag säga! Nej men påriktigt, det var ju svinroligt och ganska tungt när man verkligen gav på. 

Behöver kanske öva lite på mina slagskott, men sen platsar jag i vilket lag som helst ju. Dessutom är jag ju lite unik i och med att jag håller klubban åt andra hållet (fuskar på bilden och lånar Heidis klubba). Har aldrig fattat varför jag måste göra det eftersom jag varken är vänsterhänt eller -fotad, men det går bara inte åt andra hållet.

Vi hade kalas idag så hoppeligen förbrände jag något av mängden godsaker jag tryckt i mig idag. Ibland ryms det nästan hur mycket som helst i min mage.

Inga kommentarer: