tisdag 10 september 2013

Jag skriver romaner


trött och lite sur imorse

Fick se lösningar till finska hörförståelsen idag och jag är rätt nöjd. Borde kunna få ett bra resultat i finskan om jag inte mister fler poäng i hörförståelsen än jag räknar med och om inte textförståelsen/uppsatsen skiter sig. Hur som haver har det inte så stor betydelse vad jag får i finskan, det är inte ett av de ämnen jag satsar på... men klart att det vore kul att skriva bra. Engelskan är det språk jag bryr mig mest om (förutom modersmål såklart).

Nu fortsätter biologiplugget och min energi håller på att ta slut. 6 jävla dagar kvar... kommer att vara så nervös i helg att jag inte kan sova haha. Men jag har ändå pluggat och ingen kan lära sig allt, så jag ska försöka vara nöjd med det jag får. Får jag sämre än jag tänkt mig får jag bara ta det! Inte för att jag egentligen vet vad jag har tänkt mig att jag ska få..

Lovar att jag kunde få ihop flera romaner av allt det material jag antecknat

Inga kommentarer: