söndag 1 september 2013

Jag har coolaste skalet i stan

Lovar att jag nästan nådde Nirvana påriktigt när jag fick detta skal... letat efter ett sånt hur länge som helst!



Ville bara visa vilka fina presenter jag fick av Linn igår! Världens finaste skal och en 100-piece ögonskuggspalett från e.l.f. Tack honey <3 Fick välbehövda pengar av de andra också, men jag antar att ni vet hur pengar ser ut så tänker inte fota dem, haha... men tack så mycket, jag har så fina vänner! :)

Gårdagskvällen kunde ha blivit bra om vi inte hade blivit bortschasade av polisen 15 min efter att vi kom till festen. Det där lät väldigt dramatiskt, haha... visst var det mycket folk och så men jag tyckte att det gick ganska lungt till, inte ens speciellt mycket ljud. Någon i grannskapet höll tydligen inte med så polisen kom dit och befallde plötsligt att varenda person på stället skulle kunna fixa skjuts hem på nolltid. Yeah right, stod på utsidan i över 2 timmar innan vi fick skjuts hem. Det tyckte jag inte var så trevligt, speciellt när man inte gjort något fel överhuvudtaget. Men de gjorde bara sitt jobb som alla andra människor antar jag.

Linn sov hos mig och sen hon for hem har jag inte gjort mycket annat än ätit, slappat och beställt kläder. Men nu ska jag ta tag i biologiböckerna igen. Later!

Inga kommentarer: