torsdag 12 september 2013

EMBROIDED



En av grejerna i paketet jag fick hem igår var dessa jeans... gillar dem! Tycker de är lite Isabel Marant-aktiga, lite i alla fall. De sitter som en smäck och piffar upp en tråkig outfit! Matchade dem enkelt med en glansig blus som jag typ aldrig förr använt.

Fick också hem ett par coola skor och en läderkjol, kan visa dem någon annan gång.


Hade också på mig mina nya gipsy-örhängen idag, haha. Tycker att de är riktigt snygga när de är sådär platta och lite roseguldiga.. påminner mig lite om när jag var yngre och det var populärt att ha helt megastora ringar i öronen haha. Men lite snyggare är de ju nog.

Gillar ni outfitbilder och liknande? Ska jag lägga upp mer sånt? Ni får gärna tipsa vad jag ska blogga om, det är inte alltid så enkelt.


Inga kommentarer: